در ارستای آشنایی هر چه بیشتر مسؤلین و کارمندان ادارت و معرقی گلها به عنوان یک مرکز فعال و پر تلاش در شهرستان، برنامه دیدار با مسؤلین جدید شهرستان ادامه یافت در هفته گذشته هیأت مدیره مرکز گلها و مدیر عامل این مرکز به دیدار بخشدار محترم مرکزی جناب آقای ناصریان رفته و ضمن عرض تبریک انتصاب شایسته ایشان به عنوان بخشدار محترم مرکزی در ایام با سعادت میلاد پیامبر رحمت اللعالمین حضرت محمد مصطفی (ص) از خدمات و فعالینت مرکز گلها ارایه نمودند و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با مسؤلین شهرستان و اسلامیه در راستای خدمت به اهل نیاز اعلام نمودند.

همچنین در اینه هفته دیداری نیز با شهردار جدید شهر اسلامیه جناب آقای مهندس رضا مطلّبی پور برگزار گردید که طبق روال همیشگی تعاملهای لارم بین هیئت مدیره ومدیرعامل وشهردار محترم ارجاع گردیده انشاء ا... در صحت رشد و توسعه ی بخش اسلامیه در اینده از همکاریهای بیشتری بهره مند گردیم.

جلسه ی هیئت امنای مرکز گلها در تاریخ شنبه با حضور امام جمعه ی محترم  شهرستان حاج اقای بابای وفرماندار محترم جناب اقای مهندس رجبی محترم ومهمانان ویژه  گلهاجناب آقای مهندس ثقفی مدیرکل محترم صداوسیمای خراسان جنوبی وامیرسرتیپ دوم حسین  فروزیان فرماندهی محترم پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجای  کشور وجمعی ازخیرین ونیکوکاران ومسولین محترم شهرستان من جمله جناب آقای مهندس ضیایی – سرهنگ واعظی –شهرداران محترم فردوس و اسلامیه-شورای اسلامی شهرهای فردوس و اسلامیه-آقای لاژوردی-و همچنین پزشکان متخصص و همیشه همراه مرکزگلها برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا آقای مجید نقره دانی مدیر عامل مرکز گلها گزارش از این مرکز تقدیم مهمانان نموده و ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه یاوران گلها و مسئولین شهرستان به مشکلات و دغدغه های مرکز گلها اشاره ای نمودند.
در سخنان نامبرده ساختمان شماره 2 مرکز گلها که در دست احداث میباشدبه عنوان یک مجموعه ی تجاری و رفاهی و احسان و نیکوکاری معرفی گردید تا با ساختن چند باب مغازه و یک تالار پذیرایی و اجتماعات و همچنین یک خوابگاه  ایتام دختر پشتوانه ای باشد برای آینده ی مجموعه ی مرکزگلها.
سپس فرماندار محترم، امام جمعه محترم و مدیرکل محترم صدا و سیما سخنانی پیرامون امر خیر و احسان و ضرورت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و تلاشهای قابل توجه مرکز گلها ارایه نمودند و از خادمین گلها و مدیر عامل آن تقدیر و تشکرکردند.
در ادامه مدیر عامل مرکز گلها به همراه هیئت مدیره این مرکز هدایایی به پاس همکاری و حمایت های دلسوزانه مسئولین و خیرین، فرماندار محترم، مدیر کل صدا و سیما به خیرین  و نیکوکاران و مسئولین دلسوز اهدا نمودند.
در انتها مهمانان عزیز از مر کز گلها بازدید کردند و شام را در کنار دختران گلها مهمان بودند.
هزینه شام این مراسم توسط آقایان سید مهدی ذاکر، علیرضا گلستانی و حاج مجید نقره دانی تأمین گردیده بود.
مدیر کل محترم صدا و سیمای خراسان جنوبی بعد از بازدید و مشاهده این مرکز فرمودند که جهت معرفی این مرکز خیریه سعی خواهد شد با همکاری کارکنان محترم سیمای خاوران فیلم مستندی به مدت نیم ساعت تهیه گردد تا ان شاء ا... علاوه بر شبکه خاوران در شبکه های دیگر هم اکران شود.
همچنین جناب امیر سرتیب دوم حسین فیروزیان فرماندهی پشتیبانی شمال شرق نزاجا مبلغ 20 میلیون ریال و جناب حاج محمود علایه و همچنین حاج مصطفی شرفی هر کدام مبلغ 5 میلیون ریال و جناب حاج حبیب ا... بهرامی مبلغ 1/5 میلیون ریال به مرکز گلها اهدا نمودند و شهرداران محترم شهرهای فردوس و اسلامیه هم قول همه نوع همکاری با مرکز گلها را به این مرکز دادند.