هرکه باران باشد روی چشم همه پنجره ها جا دارد
رایحه سفر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی، سکاندار کشتی تدبیر و امید فضای گلها را نیز معطر نمود.

در روز چهارشنبه سفیر توانمند و نیکوسیرت دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر علوی، وزیر محترم و گرانقدر وزارت اطلاعات به همراه جمعی از معاونین وهمراهان ومسئولین استانی و شهرستان از مددجویان گلها بازدید نمودند.

بی تردید بازدید حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای علوی از مرکز گلهای امام رضا (ع) نشانگر حسن تدبیر و روحیه مهربان و یتیم نواز ایشان و دولت اعتدال می باشد.
 
در حالیکه سفرهای استانی گرفتاریها و ازدحام بازدیدها و دیگر مراسم بسیار فشرده وقابل توجه می باشد ولی از آنجائیکه سینه مردان خدمتگزار لبریز از عشق به انسانیت و رأفت و احسان می باشد به سادگی نمی توان از دل شکستگان بی سرپرست روزگار فراموش نمود. ازهمین رو حضور این عزیزان و بخصوص سید روحانی و بزرگوار جناب حاج آقای علوی از مرکز گلها جلوه ای زیبا و شایسته از نظام انقلاب اسلامی سرزمین لاله ها می باشد.

در این سفر جناب حاج آقای علوی فرمودند که در صحبتی که با آقای دکتر نوبخت خواهند داشت سعی خواهد شد اعتباراتی برای فاز دوم ساختمان گلها در نظر گرفته شود. تا انشاء ا... هر چه سریعتر شاهد راه اندازی و افتتاح آشیانه ای دیگر برای دختران یتیم باشیم ما به همراه دختران گلهای امام رضا (ع) دعا گوی کاروان تدبیر و امید بوده و خواهیم بود تا توفیق روز افزون دولت آقای روحانی را در تمام عرصه ها انشاء ا... شاهد باشیم.

همچنین از فرماندار محترم، نماینده گرانقدر و پر تلاش و پیگیر شهرستان، شوراهای محترم فردوس واسلامیه و ریاست محترم اداره اطلاعات که ما را در این برنامه همراهی و یاری نمودند بی نهایت سپاس گزاریم.
باشد که لطف این مسئولین بیش از پیش شامل حال مردمان دیارمان گردد و به زودی زود شاهد صدای قطار در شهرمان فردوس نیز باشیم.

از خداوند مهربان برای همه نیکوکاران سلامتی وبهروزی آرزومندیم.
با احترام فراوان
مدیر عامل، هیأت مدیره، هیأت امناء، کارکنان ودختران گلهای امام رضا (ع).